Маркетинг

Маркетинг је проучавање и управљање односима размене. То је пословни процес идентификације, предвиђања и задовољавања потреба и жеља купаца. Будући да се маркетинг користи за привлачење купаца, један је од основних састојака управљања пословањем и трговине. Продавци могу усмерити производ ка другим предузећима (B2B маркетинг) или директно потрошачима (B2C маркетинг).

Подручје маркетиншког планирања укључује креирање плана маркетиншких активности компаније. Маркетиншки план се такође може односити на одређени производ, као и на укупну маркетиншку стратегију организације. Процес планирања маркетинга организације произилази из њене укупне пословне стратегије. Стога, када топ менаџмент осмишљава стратешки смер / мисију фирме, предвиђене маркетиншке активности су инкорпориране у овај план.

Да би Вам интернет маркетинг донео резултате, две су кључне ствари (грубо речено) битне, а то су, или морате:

– напорно радите и / или

– платити.

Када кажемо да морате напорно радити, то значи:

– Пре свега, објављивање квалитетног садржаја,

– стално додавање новог садржаја (постова),

– правилна оптимизација сајта,

– Изградња веза и повратних веза за веб локацију,

– Такође, додавање мултимедијалног садржаја,

– И на крају, повезивање са друштвеним мрежама.

Кад кажемо да морате или можете да платите, то подразумевамо трошење новца на маркетиншке кампање.